Alla inlägg den 12 februari 2023

Av SimmaCyklaSpring - 12 februari 2023 17:58


Började veckan med ett intervallpass på trainern i källaren. 


Ett löppass blev det också på hela fem km. Ajaj, blev så förstörd i baksida höger lår så det var inge skoj. Haft problem hela veckan. Borde ju inte springa alls med tanke på min stelopererade högerfot. Blir nog lite väl mycket belastning när man inte kan röra foten som man ska. 


Det är nog bättre jag håller mig till bakning och cykling. Här rostar jag mandel som jag skall göra mandelmassa av. 


Nu skall det med socker köras till lämplig konsistens. Sedan skall det i både vaniljsocker, kardemumma och mjölk. 


Jäsning pågår. 


Efter en stund i ugnen ser det ut på detta vis. 


Sådär, semlor blev det. Gott blev det också. 


Med Jerry Williams i öronen körde jag ytterligare ett intervallpass i källaren. 


En riktig pärs blev det, men jag tror ändå att det går åt rätt håll. 


Igår blev det en utevända igen. Här passerar jag Dalälven i Stora Skedvi. 


Idag blev det veckans långrunda. Långshyttan - Svinö. Hela 59 km på tre timmar. 


Snart i Husby och bara två mil kvar. Härligt härligt. Imorgon vilodag. 

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards