Alla inlägg den 23 augusti 2023

Av SimmaCyklaSpring - 23 augusti 2023 13:52

Började veckan med att beskära ett par fruktträd. Bland annat det här päronträdet.


På kvällen begav jag mig tillsammans med sex andra ut på en MTB-tur.


Det blev en fin runda neråt Hedemora.


Efter att ha åkt en vända på Brunnsjöberget har vi nu tagit oss upp på Nibbleberget.


Därifrån var det fin utsikt över bygden. Men klockan var mycket och vi var tvugna att bege oss hemåt innan det skulle bli mörkt. Tur jag har lyse på cykeln för mörkt blev det innan vi var hemma. Drygt fem mil blev det vilket kändes bra.


Tisdag igår och då kör CK Natén ungdomsträning. Stor uppslutning av ungdomar.


Efter information av klubbens ordförande bar det sedan av på olika övningar i närområdet. Ett fantastiskt arbete som läggs ner för att ta om hand om bygdens unga. Fint fint.


Idag onsdag fick det bli en finrunda i sakta mak för min del. Här tar jag ett lite stopp med sjön Saxen i bakgrunden. Sedan stod det inte på förrän jag passerade både Gläfse och Zakristorp på min runda som idag blev hela 63 km.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards