Alla inlägg den 16 mars 2024

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 16 mars 13:08

Efter att ha kunnat träna i 18 veckor åkte jag på en förkylning som spökade i flera veckor. Nu har jag i alla fall cyklat på bra nere i källaren denna vecka vilket känns bra. När det är sådant väder som det är idag är jag riktigt glad att kunna cykla i källaren. Nu vill man inte ens utanför dörren.


Men det står väl inte på förrän även jag törs mig ut med cykeln. Men än så länge blir det inomhus, mycket TV-tittande blir det. Just nu är det skidor i Falun som vi kollar på. Damerna har kört sin mil och det är snart dags för herrarna.


Har även läst en bok igen, denna gång "Spelaren". Den handlar om Volodymyr Zelenskyj och kriget i Ukraina. Boken är skriven av en reporter på Time Magazine, Simon Shuster heter han och har följt utvecklingen i Ryssland och Ukraina i mer än femton år. Han har nu i två års tid fått följa Volodymyr Zelenskeyj på nära håll. En riktigt intressant bok som jag varmt kan rekommendera.

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards