Direktlänk till inlägg 24 mars 2013

Snabbdistans på tisdag!

Av SimmaCyklaSpring - 24 mars 2013 09:33

Just det, som det går att läsa på ett inlägg härunder så kör vi inget gemensamt på onsdag. Däremot blir det inte brist på träningstillfällen för det. Redan på tisdag drar vi till Stora Skedvi för att springa lite gemensamt med löpare från några närliggande klubbar. Det är nio km asfaltslöpning med gemensam start kl 18.00 vid Stora Skedvi skola där det också finns tillgång till ombyte o dusch. När vi sprungit 4,5 km är vi vid Stocksbro kvarn vilket är vändpunkten, därefter är det alltså samma väg tillbaka. 

Alltså kl 18.00 ombytta och klara för start vid skolan i Stora Skedvi. Jag har talat med en av arrangörerna i Stora Skedvi, Esbjörn Nilsson och han hälsar oss mycket välkomna dit. Det vore väl skoj om vi kom dit med ett riktigt stort SimmaCyklaSpring-gäng. Så lägg en kommentar nu alla som vill med så kanske vi även kan samåka, det vore väl trevligt.


Vi höres o synes, om inte förr så i Stora Skedvi på tisdag!

 
 
Ingen bild

Johan

24 mars 2013 13:38

Jag kommer och springer i skäve :) kom igen och häng på nu..

 
Ingen bild

Sara

24 mars 2013 14:50

Tyvärr kurs i stockholm på tisdag. Hoppas kunna komma på torsdag. Lycka till alla ni som kör i skäve!

 
Ingen bild

Ann och Ingemar

25 mars 2013 08:04

Vi kommer också till skäve och springer.

 
Ingen bild

Pär

25 mars 2013 18:22

Törs inte säga något idag. Ska försöka att hinna dit

 
Ingen bild

Jessica

25 mars 2013 20:13

Kommer inte. Ska till Leksand o heja!!!

 
Ingen bild

Kalle

25 mars 2013 20:31

Aj aj Jessica. Heja lite åt mig också, själv åker jag till Skedvi och hejar.

 
Ingen bild

MAria H

25 mars 2013 20:38

Får inte till det imorgon. Men kommer på torsdag!

 
Ingen bild

peter

25 mars 2013 21:58

Och min ursäkt är att jag har ett kvällsmöte som börjar kl 18.00, sista tisdagen varje månad.

 
Ingen bild

Mattias

26 mars 2013 08:44

Någon som vet om det kostar något? Har åkt ifrån pengar.

 
Ingen bild

Kalle

26 mars 2013 09:04

Det är lugnt Mattias. SimmaCyklaSpring står för anmälningsavgiften om man springer för SimmaCyklaSpring. Nejdå jag skojar. Det kostar inget för någon. Det var väl billigt. Men vad åker du på om du redan har åkt? du har ju inte så långt till Stora Skedvi.

 
Ingen bild

Mattias

26 mars 2013 10:11

Åker direkt från Vikmanshyttan men om någon behöver skjuts från Säter så kan jag svänga förbi.

 
Ingen bild

Pär

26 mars 2013 16:54

Hinner inte. Stallorder att åka till Borlänge istället.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 1 maj 13:21

Nöjd hemkommen från en fin MTB-runda sitter jag och myser. Ser fram mot Billingeracet den 4:e maj i Skövde. Har tränat riktigt bra men har väntat in i det längsta med att anmäla mig. Brukar ju ofta bli något knas på slutet. Vet inte hur många tävl...

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 11 april 14:07

Efter att ha cyklat inne hela vintern var det till slut dags att byta kedja på racern. Visserligen satte jag ner den i källaren igen för det blir att köra MTB nu till att börja med när jag börjar med utecykling.   Har även köpt ett par watt...

Av SimmaCyklaSpring - Lördag 6 april 15:20

Ja här är det full fart så jag kommer mig knappt för att skriva. Mycket källarcykling har det blivit. Nu är jag redo för ett av vinterns många pass.   Fick "låna" två av barnbarnen ett par dagar, och nätter. Här är det sängdags och sagoläsn...

Av SimmaCyklaSpring - Torsdag 21 mars 15:21

Idag tog Lena o jag till att börja med en promenad vid Hundfjället.  Johan, Inez, Lisa och Ally tog några vändor i slalombacken.  Här bär de iväg i stora liften.  Efter ett tag satte jag igång att grilla korv.  Lena håller koll...

Av SimmaCyklaSpring - Onsdag 20 mars 15:28

Idag skulle vi till en stuga på fjället, här är jag och Ally före avfärd.  Inez och Lena har tagit plats på skotertaxin för fjällturen.  Lisa och Johan åkte skidor så vi blev fotade när vi hann ikapp dem.  Nu är vi framme. Sista bit...

Presentation

Fråga mig

26 besvarade frågor

Strava

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

ALLMÄNT


Ovido - Quiz & Flashcards